برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا بازگشت به کراتینین دیالیز 14
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا بازگشت به کراتینین دیالیز 14

کراتینین آنقدر بالاست که 14 باید نفروپاتی فشار خون بالا در مرحله بدتر اورمی یا مرحله ترمینال فاش. رسوب بیش از کراتینین توسط کلیه ها به طور جدی بیمار ایجاد می شود. در این مورد، برخی از درمان جایگزین کلیه ممکن است لازم باشد، در حالی که تنها دیالیز درمان است. باید بیمار به دیالیز بروند.

دیالیز با استفاده از نظریه غشاء نیمه تراوا به حذف آب اضافی و مواد زائد محصولات بدن. برای بسیاری از بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا تبدیل شده است به نارسایی کلیه، دیالیز درمان است که می تواند زندگی خود را طولانی تر و زندگی عمومی خود را حفظ کند. علاوه بر این، دیالیز نیز ممکن است درمان مقاوم فشار خون بالا از طریق حذف سدیم و مایعات اضافی کمک کند.

همانطور که برای کراتینین سرم، دیالیز را نشان می دهد اثر سریع و آشکار در کاهش آن، موجب می شود که کراتینین خون اضافی تخلیه به خارج از بدن هنگامی که کیسه های خون با مایع دیالیز. از این نقطه، در واقع دیالیز برای کاهش کراتینین بالا 14 به روش نفروپاتی فشار خون بالا مفید است، اما سطح کراتینین سرم ممکن است دوباره در طی جلسات دیالیز افزایش یابد.

اگر چه ممکن است دیالیز کنترل سطح کراتینین در خون کمک کند، این بدان معنی نیست که بیمار باید این درمان را بپذیرید. در مقایسه با این پردازش ساده، یک پیشنهاد بهتر و درمان سیستمیک. این البته آلودگی درمان خون نامیده می شود.

هنگامی که حذف ضایعات از بدن، این درمان همچنین می افزاید: برخی از مواد مغذی ضروری در گردش خون، به حفظ تعادل و اصلاح جریان خون همودینامیک. بنابراین، اثر درمانی این روش درمانی در کاهش سطح کراتینین بالا پایدار است.

علاوه بر این، پاک کردن خون درمان آلودگی نیز می تواند صدمه به کلیه ها کمک معکوس، تا حدی، و بهبود کیفیت زندگی در بیماران به طور قابل توجهی. بهبود کیفیت زندگی در این بیماران بسیار مهم است. شما علاقه مند در مورد این درمان وجود دارد؟ لطفا ابتدا در مورد این از دکتر یادگیری آنلاین.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون بالا، کراتینین 14 دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: